سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                         آن قدرتمرین حل کنید تا دست تان گرم شود!!!

تا به حال این جملات و جملات مشابه به آن را از دبیران و پشتیبان خود شنیده‌اید؟ «این‌قدر تمرین حل کنید تا دست‌تان گرم شود.» اگر شنیده‌اید به آن نیز فکر کرده‌اید؟ اندیشیده‌اید که منظور آن‌ها چه بوده است؟ دلیل این همه اصرار و تأکید برای حل تمرین و تست چیست؟ شاید با خود فکر کنید که شما درس‌های خود را به خوبی مطالعه می‌کنید پس چه نیازی به حل تمرین و تست است؟ شاید برای این است که حل تمرین و تست باعث افزایش تسلط بر مباحث مطالعه‌شده می‌شود یا شاید به این دلیل است که حل تمرین زیاد به شما فرصت اشتباه کردن می‌دهد و اشتباه کردن هم به شما درسی تازه.

تمرین حل کردن شما را از نقاط قوت و چالش خود آگاه می‌سازد و سبب می‌شود که تیپ سؤالات گوناگونی را ببینید و این خود باعث منظم شدن ذهنتان می‌شود و هم‌چنین با دیدن سؤالات زیاد احتمال دیدن سؤالات مشابه سؤالات امتحانات و کنکور توسط شما بیش‌تر می‌شود. عده‌ای از دانش‌آموزان هم از فواید و مزایای حل تست و تمرین آگاه هستند اما بیان می‌کنند که زمان کافی برای انجام تست‌ها و تمرینات متنوع ندارند.

سعی کنید از بازه‌های کوتاه زمانی و زمان‌های مرده‌ی خود نیز برای تمرین و تست حل کردن استفاده کنید. مهم‌تر از همه ایام طلایی نوروز هم در راه است و این امکان را به شما می‌دهد که با ذهنی آزادتر و خیالی آسوده‌تر زمانی را به این کار اختصاص دهید و مطمئن باشید که حل تست و تمرین، هدف را برای شما دست‌یافتنی‌تر می‌سازد.






تاریخ : یکشنبه 92/12/11 | 10:47 عصر | نویسنده : هادی جباری | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مقاله سهران